E-palet Uygulamasının Kullanılması
Müşteri ilk olarak uygulamaya kendi bilgilerini girerek kayıt olacaktır. Veri tabanına kayıt gerçekleştiğinde E-palet tarafından üyelik koşullarına uygun ise müşterinin hesabı aktif edilecektir. Müşteri, hesabına tanımlanan kredi limitleri çerçevesinde sipariş verebilir duruma gelecektir.
Müşteri siparişi verdiğinde E-palet’in Satış ve Pazarlama Sistemine bu sipariş düşecek, sipariş onayı verildikten sonra müşteriye bir onay mesajı iletilecek ve teslimat süreci başlayacaktır. Müşteri, siparişini ve teslimatını her aşamasında uygulama sayesinde takip edebilecektir. Teslimat araçlarının üzerinde yer alacak GPS sistemi sayesinde, siparişin durumu uygulama içerisinde lokasyon olarak takip edilebilecektir.
Sipariş tamamlandığında müşteri kendi cari hesabını, siparişlerini görebilecek; uygulama içerisinde yer alan raporlama araçları ile geçmişe yönelik analizlerini yapabilecektir.